Çok üzüldüm Allah sabır versin.. aynısını bende yaşadım 11. Haftamda normal kontrole gittim hicbir belirtim yokdu ama kalbi durmuş dediler 9. Haftaya kadar gelişmiş sadece dünyam başıma yıkılmışdı.. ilk hamileliğimdi.. cok zor günler gecirdim ama isyan etmemek lazım bundada vardır bir hayır.. şimdi çok şükür yine hamileyim Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın, yerini tez zamanda doldursun inşAllah bol bol dua edin ❤️