egesmommm Herkese selam, hamile kaldığımı öğrendiğimden beri resmen avuç avuç saçım dökülüyor. Şu an 9 haftalık hamileyim. Doktoruma sormayı unutuyorum ama bu durumu yaşayan var mı aranızda? Varsa nasıl çözüm buldunuz? İyi akşamlar 🥰
bluees1207 egesmommm benimde aksine gebelik öncesi avuç avuç dökülen saçlarımdan hiç dökülmüyor desem yeridir 1 tane bile elime gelmiyor artık şampuanımı değiştirmiştim onun mu etkisi var yoksa kullandığım vitaminlerden mi emin değilim.
Gorkeminannesi egesmommm çözümü yok kellesmeye yakın kendi duruyo 😆 15-16haftaya kadar yüzümden sivilce elimden ve yerlerden de sac eksik olmadi sonra yavas yavas geçmeye basladi🤷🏻♀️ ilk gebeligimde tam tersi olmustu cildim ve saçlarım çok guzellesmisti
rizelipek Benim tam tersi hamileyken aşırı güzel oluyor bezleniyor sanki calnı gür doğurduktan sonra avuç avuç her yer saç
Melismelo Vitamin,demir veya d vitamin eksikliğiniz mi var acaba baktırın bence cünki aksine hamilelikde dahada gürleşiyolar bence 😅 benimde dökülürdü hamile kaldım saclarım gürleşti aşırı uzadı ama doğumdan sonra tam tersi oluyormuş galşba🥲
Yesim bluees1207 aldığın vitaminlerden doğum dan sonra da devam et ben salak gibi devam etmedim obak obak döküldü saçlarım
bluees1207 Yesim regenesis max kullanıyorum ona bir süre daha devam edicem aynen ama doğum sonrası saç hep dökülüyormuş herkesden duyduğumuz bu bakalım görücez