Medine1008 Srdm bugün 16+4 de 150 gram ve normal olduğunu söyledi doktor. Biraz endişelendm bu haftada normalmi gerçekten
___Havva27 cihangirinannesiii 28 haftalıkken 1 300 grmdı şimdi 32+3 olduk haftaya salı randevumz vr evet kilo çok önemli doğum sonrası bakımi giyimi kolay olsun diye ama inanın suyunun iyi olmsi kilonun fazla olmasından çok daha iyi Rabbım evlatlarımzi sağ salim kucağımza almayı nasip etsin inşallah 🙏
3oglanannesi Melisakrtl bizde 31 de 2040 gr dık bkm 34 olduk cumartesi gidicez bende merak ediyorum kaç oldu 😊
Lahinnn Melisakrtl doktorunuz 31. Haftanızda bebegın kılosu fazla demısmıydı ? Bızım da 30+4 ıken 2 kiloydu da ondan soruyorum 3 hafta onde demıstı
Emosscaa Melisakrtl maşallah kilosu fazlaymış bende 31 haftalığım bu tarihlerde 1800-2000 arası olması bekleniyomuş cinsiyetiniz ne acaba
Seyda94_ dezgi yaa kilosuna maşallah Benimki de 26 haftamda 1095 kiloydu bebek iri diyip şeker testini şart koydular
Ekonomist28- Esra_G benim de çarşamba gunu 32+0 🤗 bakalım ne durumda bebiş kilosu.. Siz bana yazın ben de size yazarım ☺
gamzebngaa_dmr Tugbacagatay 22+1 de gittik 559 kg 28 cm boyu çıkmıştı şuan 24+1 olduk 25+4 te randevumuz var bakalım o zaman nasıl olacak ama ben pek inanmıyorum çünkü kızımda da bana 3750 kilo demişti son hafta kızım doğdu 3100 kg yani yanlış bence inanmayin o kadar mı fark olur ya dedim