Linamom41 ilk haftalarda rahmin genişlemesi demişti doktorum . Ancak şu an aralıklı olan ağrının gaz olduğunu söyledi. Barsaklar sıkıştığı için gaz az bir şey bile olsa batma tarzında acı yapabiliyormuş fazla karbonhidratlı yeme dedi yemiyorum zaten de yemek sonrası hareketsiz kalmayıp küçük küçük ev içinde de olsa yürüyünce geçiyor onu farkettirm, bir ayaklarını sıcak tut havalar sıcak olsa bile