Kızlar merhaba sizlere sorum . Benim adettim bu ay biraz uzun sürdü çok az az kan geliyor ilişki yaşansa bı sıkıntı olurmu birazda kasık ağrım var persmbe günü bitmesi gerekiyordu bugun gunleren pazartesi hamile kalma şansim olurmu adet bittı mi olur diyorlar adetttim tam bitmedi ilişki yaşayan oldumu aranızda ?