1aysekaplan benim aşırı şiddetli karın ağrısı,el ayak yanması ve kanamam oldu bu şikayetlerimi önce çevremdekilere söyledim yerleşme kanaması olur normal dediler kasık ağrısı normal dediler her şeye normal dediler çok pişmanım onları dinlediğime şimdi ki aklım olsaydı en ufak problemde doktora giderdim normal demeleri yüzünden tüpüm patlamış iç kanama geçirdim maalesef tüpümü aldılar tek tüpüm kaldı,tek tüple hamile kalma oranı düşüyor yani siz kimseyi dinlemeyin asla en ufak bir şeyde doktora gidin en iyisini doktorlar bilir