Elif0111 4 hafta 5 günlük hamileyim doktor kese görünmüyor haftaya bir daha bakalım dedi. Bu normal mi ?
Yetersukrbck_0618 Elif0111 Çok normal benimki 5+5 de göründü 6+3 de kalp atışı sıkma canını daha çok erken 🙏
aylinpalaa Elif0111 çok erken gitmişsiniz doktora, 6-7.haftamızda gitseniz daha iyi olurmuş tabi. Normal yani
Minikcennetim Elif0111 normal 5+5ken özele gittim cihazı yeni olmasına rağmen erken göremeyebiliriz demişti ama çok minicik bi kese gördük 5-6 haftada görülüyor kese
Elif0111 aylinpalaa ilk gebeliğim ve uzun zamandır istiyorduk. O nedenle bekleyemedik ☺️ Biraz sabırlı olmak lazım anlaşılan
Esra_G Elif0111 normal benim de 4+2 de karından ultrasonda görünmedi, vajinal baktı çok minikti ve daha yeni rahme gelmişti tüpten, 2 hafta sonra gel dedi, 6+2 de hem keseyi hem kalp atışını gördük dinledik
Melikeakar Ben de tam 4+5 te gitmiştim sanıyodum ki bebek falan görücem kese bile yoktu 😀 ama cok normal yani zaten yeni yeni olusuyor çok erken öğrenmişsin sen de benim gibi insan sabırsızlanıyor 😂
Elif0111 Melikeakar evet bir heyecanla eşimle birlikte koşa koşa gittik. Sonra boynu bükük çıktık. Uzun zamandır beklediğimiz bir bebek heyecanlıyız o yüzden 🥹