DerinMila Burda herkes avent oneriyor. Cevrem chicco diyor. Chicco da anne gogusu gibi emzik uclari varmis. Farklari nedir neden Avent yada Chicco ?
Ilkgozagrimiz DerinMila ben chicconun yeni dogan anne goğsu gibi olani aldim koligi onluyomus seklinde oturu hava yutul kolik olmuyomus
Nananusha DerinMila ben chicco aldim .anne gousu gibi uclugu ve hava gecirmiyo ablam avent kullaniyodu bebek hep gazi olurdu
Bilge35 DerinMila doğum yaptınmı cnm ..yapmadıysan acele Etmë derim Ağar bebeğin emerse ki insallah o biberonu Nerede kullanacaksın. Yenidoğan başı ayrı oluyor ki zaten emerse insallah çöp oluyor
Muhasebeci Bende aventciyim hem biberon temizlemesi kolay büyük olduğu için bende emzik çocuğun ağzına çok rahat oturuyor...
DerinMila Bilge35 yok canim. Daha 27. Haftadayiz. Yavas yavas alisverise basladik ayni zamanda on arastirma yapiyorum
Seyma18 DerinMila ben burda tavsiye üzerine Dr browns cam biberon aldım. Gaz sancısını baya önlüyormus tavsiye ederim 😊