38+0 ız. Son haftalarda oldugumuz icin doktor daha sık çağırıyor. 5 gun oncesine gore 50 gr almis. Hic utanmiyor bücür. Bebisler günde 25-30 gr aliyormus son haftalarda. Bu bebis neden boyle yaa, gelisim geriligi de yok Allah a sukur. Suyumuz dopplerimiz iyi. Kilomuz da 2.800 oldu. Psikolojik sınırı (2.500) aştık. Ama az aliyoruz. Var mi bu sekilde dogum yapan. Sonradan topluyor mu insallah?