Kızlar iyi geceler heekese. Ben iki hamilelik geçirdim. Birincisi Geçen sene 9 mayısta 24 haftalık hamileliğin kendiliğinden normal doğum şeklinde bozulması, İkincisi yine bu sene aynı ayda 16 mayıs 6 haftalık donmuş hamileliğin ilaçla sonlandırılması. Bebeklerin otopsi sonucundan birinin kalp engelli, diğerinin ağır kromozom bozukluluğu olduğu anlaşıldı.
Bu hep böyle mi devam edecek acaba? Geçen aydaki düşüğümden sonra adet olmadım henüz, doktor adet ol öyle gel dedi.
Ben polikistik overliyim onun dışında bir hastalığım yok, eşiminde değerleri normal. Peki ben neden sağlıklı evlat doğuramıyorum? Hiç bir doktor net bişey söylemiyor. Sebebini açıklayamıyorlar. Kendiliğinden böyle olduğunu söylüyorlar. Bu durumu yaşayan var mı?