Ayyyyysaaarp Elifasyaaa bnmki bi miktar iriymis bide onden gidiyordu hep. Bugun kontrolum vardı hatta 3800 dedi :)
iremss Elifasyaaa 37 balım 39a kadr beklemeye niyetlydi doktor ama ben zorlanıyorum artk bi de başı baskı yapmaya bşladı uzatmadk 39 haftaya
Elifasyaaa iremss bizide 38 de alır diye düşünüyorum Perşembe günü kontrolüm var konusucam bakalım doktorumla
iremss Elifasyaaa yani sorununz yoksa zorlanmıyosanz 39da bekleneblr ya kilo vs durumu için ultrasonda ölçüldüğü gibi doğmuyolar yanılıyoz nasılsa
Elifasyaaa iremss aynen canım benim ikinci hamileliğim ilk kızım 38+5 te olmuştu kendi isteğiyle bakalım bu kızım ne zaman gelicek