30 haftalıkken başladı benim korkulucak birşey Yok güzel anneler vücut kendini haZırlıyor ağrılarınız çok şiddetlenmediği sürece endişelenmeyin Yalancı sancı nst de çıkmazmış zaten daha yeni yeni sancılarım nst de görünmeye başladı benim artık 38 hafta olduk ☺ Ağrılarınız dakika aralığına bakın şiddetine dikkat edin çok sık aralıklarla ve şiddetli bir şekilde oluyorsa beklemeden doktora görünün