Kızlar 7+4 haftalık gebeyim canım çok lahmacun istedi annemde sağolsun hemen yaptı. Ama o kadar acı olmuştu ki yinede dayanamayıp yedim dün akşam. Bugün sürekli karın ağrısı çekiyorum tuvalete gidiyorum karnıma çok sancı giriyor korkuyorum bu son olur yemem zaten bu kadar acı. Sizce ilk üç ay acı yemekler tüketmek zararlı mı ?