Meliyyke Rabia-66 çok çok çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun… dikkatsiz insanlar yüzünden neler oluyor ya. Korkma canım her zaman olacak bir şey değil. Bir daha yaşanmasın inşallah
EssoSavve Rabia-66 insan şaşırmaz mı Allah korumuş valla geçmiş olsun dikkat edin dua edin azda olsa sadaka çıkarın iyi gelir
Rabia-66 Yerfistiklarininannesi Çok sağol Amin inşallah bebek iyi dedi şükür . senin bebek nasıl ? iyimi kaç haftalıksın
Yerfistiklarininannesi Rabia-66 ben 36 olacam hamdolsun iyi o zamanda hemen gitmiştik bi sorun olmamıştı
Kubraa5353 Rabia-66 çok geçmiş olsun. ben de korkuyorum bu olaylardan. Özellikle istanbuldaki elektrikli scooter sürenlerden 🤦🏼♀️
Rabia-66 Kubraa5353 Kız onlardan her yerde var burdada çoğaldı moda olmuş herkesin elinde sokaklarda duran scooterler var
Kubraa5353 Rabia-66 hele insanın karnı büyüyünce yolda herkes yiyecekmiş gibi bakıyor. Ayetel kürsi okuyorum ben de. Korkutuyorlar insanı.
Rabia-66 benimmdunyamm Çocukmu sevindirin derler peki yoksulmu yoksa varlıklı bi çocukmu olması gerek ?
Taricat Rabia-66 Ne biçim insanlar var yaaa Allah korusun ya bebeğine birşey olsaydı o zaman hem size hem Allah’a nasıl verecekti hesabını şerefsiz 😡 iyi olmuş eşinizin dövmesi bundan sonra ona göre kullanır bisikletini. Çok geçmiş olsun
Rabia-66 Taricat Hamd olsn ki olmadı bebeğe birşey olsaydı şikayetci olacaktım ama baktım adamında üstü başı perişan bisikleti de eskiydi . Biranda o hızla gelince uçtum sola doğru