kizlar dün burda bir arkadaş 29 haftalığım 1 cm acıkmam var yazmıştı belirtilerini sordum ayni seyler bende de vardı bugün doktor kontrolüm vardı doktor bebegin ters oldugnu söyledi. alttan muayene istedim aklim kalmasin diye ama bakmadı. annem diyor ki bebek tersse zaten açılma olmaz kafasi asagida olsaydı belki acilma var diyebilirdik diyor. bu doğru mu pek bilgim yok