_edakrsu22 Merhaba idrarimla beraber kan geldiğini farkettim 5 dakka sonra yine lavobaya gittim 1 damla idrar yaptım kahverengine dönük yine kan geldi bu durumu yaşayan var mı yardımci olursanız sevinirim acil
rizelipek _edakrsu22 kahverengi kandan korkmayın derler kırmızı duru adet gibi olursa sıkıntı ama aksatmayın mutlaka kontrole gidin her türlü kan gelmesi risk içerebilir
Edau9 _edakrsu22 benim de geldi geçen hafta 11 haftalıkken akıntıyla karışık kahverengi korktum hemen doktora gittik baktı hiç bir sorun yok kesede etrafında bebekte vs dedi ama yine de nolur nolmaz diye progestan başladık.Bence gidin ihmal etmeyin çünkü doktorum bir damla bile gelse düşük riski olarak adlandırıyoruz dedi.İciniz rahat etsin.Bu haftalar da genelde oluyor sanirim okuduğum kadarıyla
Pijamaskeliler _edakrsu22 doktoruna haber verip hastaneye gitmelisin biz bilemeyiz şuan neyden kaynaklı nedir beklemek belki de risk iğne ilac serum veriolar ultsonla bakıyorlar ben bi damla görsem koşa koşa gidiyorum
Pera34 _edakrsu22 bende de olmuştu gece doktora gittim geri zekalı kum döküyorsun dedi . Ertesi gün kendi doktoruma gittim muayene etti içerde bir kanama yok dedi her şey yolundaymış ama benim kahverengi lekeden sonra adet kanaması gibi kan geldi . 1 hafta istirahat ettim 1 ay da ilaç kullandım . Şu an 17 hafta oldu hiç bir sorunum yok çok şükür . İçin rahat etsin doktoruna bi gözük istersen
Edau9 _edakrsu22 Kesinlikle git canım evet kahverengiyse korkmayın diyolar ama bilemeyiz o kanamanın nereden geldiğini git acile en azından bebeğin kalp atışını duy rahatlarsin
Usnac1995 Haftada bana da olmuştu. Hatta adet kanı gibi de geldi azıcıkta olsa ve en son pıhtı gelmişti. Doktor baktı bebekte sorun yok dedi. Olabiliyor bu haftalarda sanırım
_edakrsu22 Devlete gittim Altan muane etti şimdi kalp atışını dinletmedi kalbi atıyor dedi kanaman falan yok dedi gitti yanımdan neden diye sorsamasam neden olduğunu soylemicek neden oldu dedi yerleşme kanaması dedi o kadar
_edakrsu22 Seva_aa bende daha erken olur diye biliyorum ama doktor öyle söyledi özelde ki doktorum yarın gel dedi ama kanama falan olmazsa Perşembe günü gidicm perşembeye randevum vardı
Ragsana_92 Benimde oldu 1 hafta önce dr gitdim çok şükür bi sıkıntı yokmuş kahve rengi lekelenmeden kormayın dedi dr
Anneolsamkeske Pera34 merhaba benimde 11 hafta ve kanama geldi kahvemsi gibi sizin bir hafta istirahat yetti mi peki bende çalışıyorum da normalde