Deletedmom73711 Kızlar selam, bugün 26+0 olduk çok şükür. Akşam randevumuz vardı gittik oğlum 3 hafta önce makat gelişti şimdi baş aşağı doğum pozisyonunda ama bazen başını öyle bir oynatıyor ki Allah korusun tövbeler olsun sanki çıkacak gibi. Sizde de oluyor mu?
aylinpalaa Deletedmom73711 29 haftalığız ve doğum pozisyonunu daha geçen hafta aldı. Aldı almasına ama öyle bir baskı hissediyorum ki her adımda doğuracakmışım gibi geliyor 🥲
edis22 Deletedmom73711 32 haftadan itibaren dogum pozisyonuna giriyorlar diye biliyorum. Ben 35+6dayim bugun dr gittik benimkide tam dogum pozisyonunda. Dr pit diye cikacak dedi😬 tabi daha erken 2 hafta beklemesi gerek allahin izniyle. Bende bazen kafasiyla baski yapiyor suyum gelecek diye korkuyorum
SinemUnalOzturk Benim doğum pozisyonunda değil ama ben d hareketlerini çoğunlukla kasıklarımda hissediyorum
Deletedmom73711 SinemUnalOzturk Makat pozisyondayken de aşağıda hissediyordum ama bu sefer daha garip kafası ayaklarından daha büyük diye daha çok acıtıyor sanırım😂
Usnac1995 Bende 25+3. Bazen iç organlarıma değiyor sanki aşağılarda bir yerlerde. Anlam veremiyorum :)
Usnac1995 Deletedmom73711 yook değil ama ayakları değiyor sanırım :) benim kuzenim 20. Haftadan beri doğum pozisyonundaydı bebeği hiç sıkıntı olmadı sağlıkla normal doğum yaptı
Deletedmom73711 aylinpalaa Değil mi? Çok özür dileyerek söylüyorum hareket edince refleks olarak özel bölgemi tutuyorum sanki çıkıp gidecek😂
Esra33-34 Deletedmom73711 bende 25+6yım benım oğlan okadar dönuyoki suan mesela sağlı sollu vuruyo anlıyorumki uzanır vaziyette ama bugün gün içinde aşşağı bölgemde ya ayagı ya kafası bılemıyorum adet sancısı gıbı agrı cektırdı bana cıkıcak sandım bende hemen oturur duruma geçtim dikişli oldugum halde korktum 😀aradan on dk geçti tekrar yan pozısyon aldıda öyle rahatladım aklım cıkıcak bigün😀yerleri geniş istediği gibi dolanıyolar ama baş gelişte ağırlık bıan kasıklarda vajına üstünde oluyo ozaman zorluyolar
Deletedmom73711 edis22 Doğum pozisyonu derken kafası kanalda değil Allah korusun, 3 hafta önce gittiğimizde makat gelişti şu an baş aşağı geliş duruyor yani doğum pozisyonu dedi doktorum😂 Kimi doğuma kadar dönüyormuş kimisi böyle kalıyormuş erkenden pozisyon alıp🫶🏻 Sağlıkla vaktinde kavuşalım da gerisi mühim değil😍
Deletedmom73711 Esra33-34 Sende mi serklajlıydın canım? Ben de serklajlıyım bir de böyle baş aşağı dönüp kafayı hareket ettirdikçe korkutuyor beni sıpa👶🏻😍
Deletedmom73711 kahvesever__ Evet canım bana da doktorum normal dedi ama benim gibi olanları duymakta iyi geldi🫶🏻 Sağlıkla kavuşalım inşAllah hepimiz❤️
edis22 Deletedmom73711 tabiki dogum kanalina girmek baska bisey. Benimkide sadece kafasi asagada. Dr pit diye dusecek dedigi yani normal dogum yapmak istersen tam uygun pozisyonda bebek demek istedi. Aynen zamaninda saglikla gelsinler hepsi diger seyler teferruat🤲🏻😇
Esra33-34 Deletedmom73711 evet canım cuma kontrolüm var kasılmalarım var düzensiz ama. tekrar sorucam. Sola doğru yatıyorum toplanıyo sonra sağa dönuyorum geçiyo olur okadar demişti ama bazen 10 u buluyo. Başka sorunum yok oğluş cok hareketli vajına kısmına vurdukca aklım başımdan gidiyo😀çarsamba gunude idrae verıcem enfeksıyon varmı yokmu dıye 15 gunde bir tahlıl verıyorum. Hayırlısı bakalım
dezgi Deletedmom73711 canim benimde 27 haftalik bugün öğrendim dogum pozisyonuna girmiş benim bebis de ve tuhaf çırpınışlar hissediyorum kafasının oldugu yerde sürekli idrara çıkıyorum inşallah hersey yolunda gider de haftqsinda güzelce dogar bebisler
Deletedmom73711 dezgi Ben de 10 dakikada bir tuvaletteyim, doktorum kafasıyla mesaneye baskı yapıyor korkma dedi😂 Benim zaten Allah korusun ama yine de erken doğum ihtimalim var korktum baş aşağı dönmüş diyince merak etme önemli olan duruş değil kanala girmesi endişe etme dedi🫶🏻
Deletedmom73711 Esra33-34 Magnezyum kullanıyor musun? O baya rahatlatıyor kasılmaları😍 Bizimki de kıvırtıp duruyor, oğlanların MaşAllahı var🧿😍
dezgi Deletedmom73711 Ay dua edelim vaktinde kanala girsinler 🙈 ben bugün çok sevindim aslında bu pozisyonda görünce çünkü gönlüm hep normal doğumdan yana bebegim de şimdiden hazırlıyor kendini 🤍 inşallah son ana kadar kendisi ayarlar ve istedigi gibi gelir 🤍 peki sende de ara ara toplanma oluyor mu hep geliyor solda bir toplanıyor karnım resmen yamuluyor bu neden oluyor ki 😬