Cennet34 merhaba korkmaniza gerek yok benimde vardı progestan yazdı günde 3 defa aldım 1 ay sonra gittim doktor dedi düzelmiş hic bir sıkıntı görünmüyor dedi 6 haftalıkken öyleydi şükür simdi 13 haftalık oldu korkmayin ben korktum çok pişmanım o yüzden size tavsiyem siz korkmayın