H-s073 35 haftama girdim arka tarafım da kocaman bişey çıktı baktım basur ile aynı iki gündür gitmiyor da ne yapmam lazım oturamıyorum tuvalet de zorlanıyorum nasıl gider acaba
Ozzggeee H-s073 Evet malesef hamilelikte karşılaşılan bir durum. Bi doktora danışıp krem almanızı öneririm. İlerlerse doğumda da zorlanırsınız, sonrasında da
yeliz007 H-s073 Ahhh canım benimde geçen hafta çıktı 37. Haftamdaydım ılık duşa git afedersin ama yere çömel suyu tutup içine yavaş yavaş itmeyi dene ve ardından pamuğa zeytinyağ damlat orana koy o gece öyle uyu geçmezse diğer gün yine zeytinyağlı pamuk yap aşırı rahatlatıyor
Elvin52 H-s073 aynı durumu bende yaşadım doğum doktoruma gittim hamilelikte normal bir şeymiş fitil verdi bana , fayda eder dedi. Etmezse doğumdan sorna kaybolur dedi korkulacak birşey yok kızlar.
Gamzeilbay Aynısı bende de oldu doktoruma hiç vakit kaybetmeden soyledim ki dogumuma cok kısa bir süre kalmasina rağmen Kortos diye bir krem ismi soyledi hemen al kullan dedi inanlmz rahatlatti bilginiz olsun
yeliz007 H-s073 Gitti canım Ama bu aralar çıktığı için en ufacık şeyde çıkar dediğim gibi hep yap iyice geçsin umarım etki eder duşta acır diye sakın korkma ılık su tuttukça yumuşuyor geçmezse insanın canı çok acıyor çok iyi biliyorum
H-s073 Elvin52 korkmak değil de çok canım yanıyor hiç oturtmuyor gezdirmiyor büyük baya bide inşallah gider yoksa çekilecek gibi değil
MeyraRana H-s073 yok cnm kıl dönmesi olmaz basürdür o hamilelikte genellikle çıkıyor bazılarının daha kötü büyüyor normal doğumuna bile engel olduğu oluyor bende çok çıktı gebelikte hatta doğum başladı sanıyordum hastaneye gidiyrdm basür olduğunu öğreniyordum
Zelal_23 H-s073 ARKADASLAR DOĞUMDAN SİNRADA OLABİLİYOR BENİM OYLE OLDU COK ZORLANDM BİRDE LOHUSAYKEN BEN KAYNAMIŞ SÜTE SARİMSAK KOYDUM ONU SİCAK TASA KOYUP VEYA MAŞRABAYA TAM BASUR OLAN YRR GEKECEK SEKİLDE ÇÖMELİP OTURDUM BUHARİNDA BEKLEDİM GECİRDİ TAVSİYE EDERİM
kizannesiyim H-s073 ben 17 haftalıkken bir sabah basur ile uyandım. Akşama iyice büyüdü ve gece acıdan uyutmadığı için gündüz hastaneye gittik ve aldılar. Hamilelikte birden bire ortaya çıkabiliyormuş. Eğer canınızı yakmaya başladıysa genel cerrahiye mutlaka gözükün.