Gamze_k0 Desteğinize ihtiyacım var pozitif doğum hikayeleri dinlemek istiyorum şuana kadar nerdeyse bende dahil özele gidiyorum sonrası ne olur bilemem 😊😔
Minikkmucizemm Ben devlette doğum yaptım çok memnun kaldım özelden tek farkı 3-4 saat kadar iki kişilik odada kaldım sonra diğer hasta taburcu oldu eşimde gelebildi yalnız olduğum için ilk 10 saat kadar yanımdaydı sonra çıktı
Gamze_k0 Minikkmucizemm teşekkür ederim canim bilgilendirdi için özeller çok zorluyo hani belki alistiririm kendimi diye düşünüyorum