Diyarbakırda normalde özel batı hastanesi gidiyorum şuan 37+4 haftalık gebelik ilk gebeliğim bugün doğum ücretini konuştuk 5 bin dedi sgk olmasına rağmen bende araştırma yaptım ücret konusunda görünürde bağlar ve Genesis hastanesi var aranızda orda dogum yapan yada ücretini bilen var mı