rizelipek kesinlikle katılıyorum. Evet nikotin bağımlılığı denen birşey var ama madde gibi insanı krize sokacak türden de değil . Anca sinir stres yapar o kadar bırakan kişilerden biliyorum . Dayanamıyorum diye birşey yok almayacaksin yakmayacaksin içmeyeceksin bu kadar basit . Ben 9 yaşımdayken akciğer filmimde yoğun duman çıkmıştı . Doktor sigara mi iciyorsun bu yaşta diye sormuştu , oysa ailem içiyordu içilen ortamda büyüyordum bunu da belirttik . Doktor pasif içici olarak geçiyorsun bu yaşta su ciherlerindeki dumana bakın bir de iceni düşünün demişti . Yani aynı ortamda bulunan bir cocugun cigerlerinde böyle duman çıkıyorsa , anne karnındaki bebeği ben düşünmek dahi istemiyorum çok korkunç.