Doktora gittim bebeğin ters olduğunu nst de ise doğum sancısı kdr sancım olduğunu söyledi bende ben hissetmiyorum çok ağrı dedim doğum sancısımı bu dedim doğum sancısı durdurmaz seni zaten dedi ama sancın çıkmış burda hafta içi gel birdaha nst böyle çıkarsa yatışımı yapıp sezeryana alıcam hiç beklemeden dedi çok erken değilmi daha 34 haftalığım beklemek istesem bebeği riske atmış olurmu yum bide ben normal doğum istiyodum benim boyumun kısa olduğundan dolayı çatım dar olabilirmiş o yüzden %90 sezeryan dedi ne yapacağımı hiç bilmiyorum