Pcoslubiranne öncelikle çok geçmiş olsun canım oğluşun sağlıkla çıkar inşallah. Benim yeğenimde öyle oldu anneden enfeksiyon geçti ve sıkıştığı için su yuttu 10 gün küvözde kaldı. Ama çok şükür sağlıkla çıkmıştı. Kilosunu dert etme hemen toparlıyorlar. Gelelim sana ben de 5 gün önce acil sezaryen oldum yaşadıklarını yaşıyorum. Boyun ve baş ağrısı için bol nescafe iç (pek işe yaramıyor gibi gözüksede yarıyor) ben 2 gündür parol içiyorum günde 1 sefer. Duşa girince rahatlayacak karnında ki ağrıların. Terledikçe mutlaka üstünü değiştir. sakın terli kalma... sütün iç bol bol sağ. Sağdıkça geliyor süt. Sütüm gelmez filan diye korkma sakın. Yakın zaman tecrübesi ☺️ Sıvı çok tüket ben bugün büyük tuvaletime çıkabildim hatta az önce çıktım gazımı da dün çıkarabildim. Hastaneden çıkmadan önce bana da lavman yaptılar hatta siz yapmazsanız ben gizlice yapcam dedim öyle yaptılar. Ondan sonra 3 gün geçti çıkardım gazımı. Sıvı çok önemli sürekli su nescafe ve değişik meyve suları iç. Yavaş yavaş hafifliyor. Eve geldiğim akşamı hepimiz felç geçirdiğimi zannettik boynumdan aşağısı tutmadı uyuştu seni çok iyi anlıyorum. Mutlakaaa boyun yastığı kullan. Annem bana sert emzirme yastığı yapmıştı onunla yatınca çok rahat ediyorum. Birde olabildiğince yan yatmaya ve kalkmaya çalış. Dik kalkma yavaş yavaş kalk. Çok geçmiş olsun. Sana ve bebeğine acil şifalar diliyorum. Hayırlı olsun 😇🙏🏼