Glsh_tsn iyi geceler canım. Bende 8 haftalık kontrol İçin gittiğimde alttan bir kese daha gördük oda 6+4 günlükmüş 10 gün geriden geliyordu kesesi falan küçücüktü. Doktor bu düşer falan dedi ama bi baktık ki kalp var atıyor 🤲 yani gönlünü ferah tut sana yazıldıysa o yavruda hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle. Ben şuan 30 haftalık oldum bir kız bir erkek bekliyoruz 🤲🥰