Kızlar çok kötü karnım ağrıyor parol içtim boş doktor sadece parol yazdı bana ama aşırı bir ağrı girmiş karnım büyüdüğü için olabilir mi karnımın üst kısmı da hem çok kaşınıyor hemde morarmış ☹️☹️😥 ama dayanamıyorum bu ağrıyı geçirmek için evde bir yöntem yok mudur ya 😞