Arkadaşlar merhabalar şuan hastanedeyim yarın sabah suni sancı verip doğuma alacaklar açılmam hiç yok ama doğuma alma sebepleri bebeğin suyunun azalması bu suni sancı ile nasıl baş edebilirim çok mu zor bana destek olabilecek düşünceleriniz varmı merak ediyorum 😣