Bence gidin bi kontrol edilsin içiniz rahatlar..Yengemi de çarpmış hatta dün anlatıyordu acile gitmiş polisten vs bahsetmişler tutanak tutuyorlar sanırım o da acilden çıkıp doktora gitmiş polis vs uğraşmamak için bu sefer kendi doktoru da aynı şeyi söylemiş ama bebeğin sağlık durumu iyiydi tabi hatta doğurdu çocuk gayet iyiydi..ama polisler elektrik çarpmasında tam olarak neyi sorguluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️