Selam kızlar bu gün adet gecikmemin 7. Günü. Gecikmem olunca 2. Gün test yaptım negatifti ama hala adet olmadım . Kasiklarimda ağrı var aşırı gerginim şimdi tekrar test yapsam mı acaba diyorum sonra vazgeçiyorum çünkü ümitlenmek istemiyorum. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim 1 kere acaba yine mi aynısı olacak diye düşünüyorum çünkü ilk teste hamileysem bile beta düşük olduğu için çıkmadı belli ki . Sizce bekleyeyim mi birkaç gün daha. Yada sizin de başınıza böyle birsey geldi mi gecikmenin ilk günleri negatif görüp sonra pozitife döndü mü