Momyy18 Ya yarın muayenem var 12+3 deyiz büyük ihtimalle ikili tarama testi ister artik yaptırmak zorunda mıyız yaptıran ya da yaptırmayan var mi?
Dilara71 Momyy18 canim ben ıkılı testı yaptırmadım 3 de yaptırmadımm 4 yaptırdım ayrıntılı yaptırdım bıde
Momyy18 Cansugamze_ özele gidiyorum ben her şey daha pahalı oluyo o yüzden dedim biliyorum kanla olduğunu da şart mı genelleme yaptırmış mi acaba diye merak ettim bj