sudeakdas_16 Kızlarr 32. haftaydayım belime arada böyle bıçak saplanıyor gibi ağrı giriyor kitleniyor gibi oluyor böyle yaşayan var mı sizce nedir bu ?
Fundatercuman sudeakdas_16 Şuan bel ağrısından kıvranırken yazıyorum bunu sana.. Ne gezdiriyor ne yatiriyor 2 gün sonra 32.haftama giriyorum bende.. Sanırım bu haftalarda normal bu ama bazen dayanılacak gibi olmuyor cidden 😔
sema_altas55 sudeakdas_16 o haftada aynısnı yaşadım Allah yardımcın olsun 35de felan geçti az daha sabır galiba normal o haftalarda 😞
gizemakgoz_ Ben de 31+4 teyim kesinlikle egzersiz ağrılara çok iyi geliyor youtubedan elika hamile egzersizlerini açıp beraber yapıyorum