Fatma0715 İdrar testinde enfeksiyon çıkmayıp idrar kültüründe üreme saptandı yani pozitif enfeksiyon çıkan oldu mu aranızda 8+1 günlük hamileyim lütfen yardımcı olun
Edau9 Fatma0715 bende ilk öğrendiğim de vardı belki şuan bile var bana doktorum bişey olmaz bol bol su iç demişti korkma
Fatma0715 pediatrihemsiresi bebeğe herhangi bi zararı olur mu bilginiz varmı ben bir bebeğimi kaybettim ondan dolayı panik oluyorum en ufak şeye
Ebrar42 Fatma0715 merhabalar 32 .haftadayım bu enfeksiyon bir türlü bitmedi hala devam ediyor fitil kullandım sürekli korkma Allah’ın izniyle sağlıklıca alalım inşallah
Ebrar42 Fatma0715 doktorunun senin için hangisini kullanmayı önerirse onu kullanırsın canım ilk 3 ayda böyle 2 gün arayla olan bir fitil vardı onu kullanmıştım sonra değişti
Edau9 Fatma0715 kuzum geçti mi bilmiyorum ki ilk öğrendim 5 haftalıkken test yaptirdim orda çıktı sonra bir daha baktirmadim bir yanma vs yok ama bilmiyorum hamilelikte oluyormuş genelde korkma bence stres bebişini daha çok etkiler Rabbime emanet onlar 🥰
Fatma0715 Edau9 Rabbim sağ Salim kucağımza almayı da nasip eder inşallah dileyen isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Enfeksiyon bebeğin kesesinin açılmasına sebep oluyor diye bir yazı okudum o günden beri içim içimi yiyor inanır mısın