Tprknazli bende 7.haftamda 11.haftamda ve 13.haftamda aynı adet sancılarını çektim kanamam,lekelenme vs. Başka bir problemin yoktu ama korkutuyor huzursuz ediyordu 7.hafta da acile gittiğimde idrar kültürü ultrason ile baktılar bir problem olmadığını adet döngüsü geldiğinde 9 ay boyunca bu kasılmaların ve ağrıların olabileceğini söylediler şuan 13 haftalığım en son yine bir huzursuz olmuştum uykum huzursuz gün içersindegeçmeyen bir ince ağrı doktorum ultrason da ufak kasılmalarımın olduğunu bebeğe bir sıkıntı yaratmayacağını beni huzursuz edebileceğini söylemişti ve günde 2.5 lt su içmeye dikkat et kasılmalarında gider demişti umarım bir faydası olur 😊 sakinliğini koru lütfen Allah’a olsun emanetleri🙏🥰