Ya benimde pazar günü 3 cm acilmam varmis doktor suni dedi kabul etmedim sonra sen gece gelirsin sancilanip ama tık yok 40 artı 4 olucak bu acılma önceden başlamış galiba yoksa devamı gelse hissederdim sabahda kahverengi akıntı gelmis ama bir ağrım sızım gene yok ne yapcam bilmiyorum çok korkuyorum öyle agliyorum suni olmasın diye