Minikbebegim1999 Kizlar progynova kullanan varmi doktorum bana gunde 4 tane iç diye verdi kafama takildi ben 4 taneyi gün içine boluyorum oyle iciyorum aceba yanlış mi yapıyorum 2 sabah 2 aksammi almam lazm yarin sorucam ama sizlere de soruyum dedim
Bebekdelisi Minikbebegim1999 estrofem kaldırıldığı için bu ilaç verılıyor cnm sabah 2 aksam 2 son 2 paket zor buldum daha piyasada yok siz yenısıyle başlamışsınız daha iyi
Cntkn Minikbebegim1999 estrofem tarzı bı ilacsa hepsini aynı anda içmeniz gerekiyor.Etki etmesi için. Ayrı içilecek olsa sabah öğle akşam gece diye belirtilirdi.Ama belki sizin kullandığınız ilaç ayrı ayrı icilebiliyordur.
mirage333 Minikbebegim1999 ben hic kullanmadim o ilacı. Estrofem kullanmıstim gunde 3 kez. Ama bence 4 kez dediyse 4 farkli zamanda için, yine doktorunuz daha dogrusunu bilir ama.
Minikbebegim1999 tupbebekannesi123 rahim zari kalinlaştirici 12 haftaya kadar kullanicam bunu ama gunde 4 tane icmem gerekiyor bende hepsinin arasina 5 saat koydum oyle iciyorum simdide duşundum yanlış mi yapıyorum
tupbebekannesi123 Minikbebegim1999 estrofem stokları yok diye duymuştum bu yenisi o zaman evet evet 2-2 yapma sen doğru yapıyorsun günde 4 kere
Minikbebegim1999 Bebekdelisi yurt dişindaym canm ben ama simdi nerdeyse 3 haftadir bu şekil kullandim şimdi sabah aksam yapsam olurmu ki ya
Bebekdelisi Minikbebegim1999 o zaman hıc bozma aynen devam et bayadır kullanıyorsun sonra doktor degıstırır transfer sonrası yada kese sonrası degısıyor
Minikbebegim1999 Bebekdelisi 12 haftaliga kadar kullancam 6 haftalik hamileyim boyle devammi edim hayir demiyorlar da yani 2 sabah 2 akşam diye
Minikbebegim1999 Bebekdelisi etkisi azalmaz değilmi ya boyle kullandigim için sonuçta 1 günde kullanıyorum sadece saat arasiyla
Bebekdelisi Minikbebegim1999 benımde aynısın yarın 7+0 olucam bende ama ben 2 tüp bebek biri doğdu🤲🏻 O halde hıc bozma eger zor gelmıyorsa boyle devam et ama zor dersen sabah 2 aksam 2 donebılırsın
Bebekdelisi Minikbebegim1999 bu rahım kalınlaşması ıcın etkısı ılac kesene kadar bıtmıyor korkma canım
Minikbebegim1999 Bebekdelisi etkisi azalmazsa dönerim alarim kurdum alarima gore iciyorum aliştim aslında
Minikbebegim1999 Bebekdelisi masallah rabbim esirgesin sağ salim kucağimiza almayı nasip etsin inşallah bende ilk denemem tutmadi ikinci denemem tuttu inşallah devami gelir allahin izniyle ozaman bu şekil devam ediym ilaca
Minikbebegim1999 Bebekdelisi yani ne bilym ikiside aynı seye geliyorsa sorun yok 2 sabah 2 aksam olunca daha mı sağlam sonuç oluyo ya bu hap konuşunda gicik oluyorum doğru düzgün soylemiyolar gunde 4 tane ic dedi sadece
Bebekdelisi Minikbebegim1999 et cnm inşallah saglıkla doğsun cok zor süreç Rabbım emeklerımızi boşa çıkarmasın
Bebekdelisi Minikbebegim1999 yok cnm o hap sürekli koruyor yanı güne yaysanda sabah aksam yapsana etkısı bırakana kadar devam baska ılacların varmı ben suan fitil attım lutınus yatıstayım
Minikbebegim1999 Bebekdelisi amin amin cok emek veriyoruz gercekten rabbim esirgesin sizinde mi ikinci deneme
Minikbebegim1999 Bebekdelisi evt fitil kullaniyorum progestron fitili amelgen diye sabah aksam kullaniyorm onuda
Minikbebegim1999 Bebekdelisi bu fitili hamilelikten once kullanirken cok kolay bi şekilde itebiliyodum simdi hamile kaldigimdan beri fitili itemiyorm sanki duvara carpiyor gitmiyor