Hayat_Recep3480 Kızlar 4 gün önce sezaryen doğum yaptım bugün sarılık olduğunu öğrendik 14 çıktı sizlerde de olan var mı kaç gün sürdü
Elvanguzel Hayat_Recep3480 tabiki her bebekte oluyor saat başı emzirin gerekirse sütünüzü sağıp verin ben içiyor sanıyordum meğer kan şekeri düştüğü için uyuyormuş doymuyormus o yüzden sarılık oldu saat başı içtiğini görmek için çok sağdım sağın ama mutlaka emzirinde sütünüz çekilmesin