Deletedmom421 Sincan Koru hastanesine giden varmı dr oneriniz ? Ben yeni baslıcam oraya Faike Ceylana gitmeyi dusunuyorum ama Dogum paketi almayi dusunuyorum fikirlerinizi bekliyorum
ikizlerimveannesi Deletedmom421 kuzenim orada doğum yaptı gebeliği de orada takip edildi Hüseyin bey e gitti çok memnun kaldı fiyat olarak da diğer hastanelere kıyasla daha uygun
Deletedmom421 ikizlerimveannesi Erkek doktora gidemem maalesef Dogum paketi hakkinda henuz bilgi alamadim persembe gunu gidicem ortalama fiyat biliyormusunuz 6 haftaligim henuz Sizde insaAllah saglikla kucaginiza alirsiniz evlatlarinizi
Xoxox Ben Sincan Koru Hastanesine gidiyorum. Hüseyin Pehlivan’a. Doktorumdan çok memnunum. Çok hastane ve doktor araştırdım sonunda burada karar kıldım 20. Haftamda hastane ile anlaştık. İlk zamanlar düşük riskim vardı ve yediğimi çıkarıyordum 6 kilo verdim hastane hastane gezdim hiç bir doktor ilk 3 ay müdahale edemeyiz diye ilaç vermedi sadece serum taktılar ama Sincan’a geldim ilk Faika hanıma göründüm bana ilaç verdi onun sayesinde birşeyler yemeye başladım o da çok tatlı ilgili bir doktor. Ama sonra Hüseyin Bey’de karar kıldım. Kudret hanımı da öneririm ona da iki arkadaşım gitti ve sağlıkla bebeklerini kucaklarına aldılar. Üç doktor da alanında gayet başarılı ve iyi.
Deletedmom421 Xoxox Xoxox Erkek doktora gidemem maalesef ama Kudret hanimda aklimda buluncak Dogum paketi hakkinda henuz bilgi alamadim persembe gunu gidicem ortalama fiyat biliyormusunuz 6 haftaligim henuz Sizde insaAllah saglikla kucaginiza alirsiniz evladinizi
Xoxox Deletedmom421 teşekkür ederim sizde inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 20. Haftama girmiştim anlaştığımızda 3400 tl ödeme yaptık herşey dahil. Her an doktoruma ulaşabiliyorum ve Doğum başladığında kendisi izinli bile olsa mutlaka hastaneye geçiyor. Diğer hastanelerde eğer doktor izinliyse nöbetçi doktor doğumu gerçekleştiriyor dediler
ikizlerimveannesi Deletedmom421 fiyat hakkında net bir bilgim yok ben başka bir yere gidiyorum ama aldığım duyumlara göre sincan koru, etimed vs daha uygun fiyatlı hastanelermiş
bsebse Ben kudret hanima gidiyorum cok memnunum 3arkadasim onunla dogum yapti bende o yuzden bu hastenyi sectim zaten 16.jaftadan sonraki dogum paketini aldim 3400lira