Nskyhn aç karna içiyorum. Doktorum günde 3 taneye kadar içebileceğimi söyledi. Ama yokkk. Bana asla fayda etmiyor.. yeöin ederim hayattan soğudum sürekli öğürüyorum. İlk hamileliğimde de böyle olmuştum. Şimdi de böyleyim. Çocuk bakmaktan daha zor. Doğumdan daha zor… şu hamilelik olmasa 10 tane çocuğa bakabilirdim. O derece kötüyüm