Yaklaşık 2 hafta önce normal doğum yaptım ve tabi ki kanamam mevcut ancak kanamanın kokulu olması normal mi ? Koku beni çok rahatsız ediyor arkadaşlar.Enfeksiyon falan kapmış olma ihtimalim var mıdır ki ? loşi kanaması kokulu oluyormuş ama bilemedim.