ovaninannesi ben geçen hafta yaptırdım doktor randevum 8 bucuktaydı muayeneyi olduk 4 saatlik bir şey dedi ama ben her saat başı kan vereceğimi bilmiyordum o yüzden çok zorlandık orada beklemedik hep gel git yaptık. İlk önce aç karnına kan veriyosun onun sonucuna göre sana kaç gr şeker yükleneceğini söylüyolar bana 100 gr şekerli bir şey aldırdılar. Eczanelerde satılıyor eşim çilekli almış ama sana tavsiyem limonlu alman. Onu içtikten 1 saat sonra kan veriyosun sonra 1 saat sonra daha veriyosun 1 saat sonra daha veriyosun yani senin 1 saatlik, 2 saatlik ve 3 saatlik açlık şekerine bakmış oluyorlar. Ben son kanımı verip sonuçları bekleyip hastaneden çıktığımda saat 15.00 ti yani açlıktan artık bayılacak gibiydim. Hemen bir şeyler yedim yani baya zorlu bir gündü bilgin olsun. İstersen hastaneden ayrılmayabilirsin belki de daha az yorulursun.