tomrisce Benim 25de güçlüydü baya hissediliyordu da görülüyordu da ama 25i bitirmeden hareketleri azaldı hissetmez oldum ama el koyunca hissediliyo anlamadım nedendir 1 haftadır hareketini elini koymadan hissedemiyorum yani ilk başlardaki gibi güçsüz hissediyorum bide kabız idim o da tam tersi duruma dönüştü önümüzdeki hafta kontrolüm var sağlık ocağına sorayım yeterli cevap alırsam buraya da yazarım siz de öğrenirseniz yazın lütfen