Efnan Merhaba anneler. 34+4 günlük hamileyken bı akşam sancı geldi. Serklajli olduğum için sancılar çoğalınca acilden giriş yaptık. Sancilar serumla durmadı ve bebek dünyaya geldi. Ciğer geliştirici iğne vuruldu ama gene de kuvezde ciğeri gelişmediği için. Enfeksiyon tedavisi devam ediyor. Bu şekilde olup da bebeğini kuvezden alan anneler kaç gün kaldı? 5 gündür bebeğim kuvezde.
_akalin3 Efnan oncelıkle gecmış olsun (26 haftalık dogurdum 91 gun kaldı) bende serklajlıyım suan 30 haftalıgım sızınkı gec olan bir serklaj mıydı ? Ve en son kı kontrolde hersey yolunda mıydı veya bır kac gundur bıseyyınız var mıydı ? Yatarak mı zaman gecırdınız hayatını nasıldı ve normal dogumda mı o an sancıyla mı dikiş alındı( kuvezde kaldıgımda genelde sızın gıbı haftası olan anneler max 15-20 gun kalıyordu)
Elvanguzel Efnan 34 haftalıkken doğum yapmıştım oğlum 3 gün kalmıştı 6 sene oldu ama kızımı 36 haftalıkken doğum yaptım 7 gün kaldı 2 yaşında şimdi sizinde sanırım 1 hafta kalır çıkartırlar inşallah sağlıkla dua edin sütünüzü sağın bolca çabuk toparlar🤲🌹
Edaeren Efnan öncelikle geçmiş olsun canım bende 8 gün önce 34+5 haftalıkken sipinal sezeryanla doğum yaptim 8 gündür kuvezde bebeğim burundan solunum desteği aliyo ne zaman çıkar bilmiyorum doktor kesin bişey demiyo öylece beklemek çok zor ama bu da bizim sınavımız Rabbim hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin bebeklerimize🤲
Efnan _akalin3 canım serklaj 12. Haftada atıldı önceden de gebelik kaybın vardı. Doğumdan 2 gün önce de şiddetli sancı geldi ama kanama vs olmadığı için geçince açıkçası gitmedim hastaneye bazen kasılma oluyordu ara ara. Sancın olursa dakika tut ve ne kadar sürdüğüne dikkat et mutlaka
Efnan _akalin3 genellikle uzandım evde çok ağır iş yapmadım. Doktor sancılar çok olnca aslında dikişi alacaktı ama sıklaşınca bebek alındı
_akalin3 Efnan yani geneli öyleyd inanın sıze yanlış bilgi vermek ıstemem max o kadarına şahit oldum cok gecmıs olsun tekrar
Efnan Elvanguzel inşallah 🙂 boruyu cigerinden burnuna çekmek istiyorum dedi doktoru inşallah yukarı çıkar
Efnan Edaeren aynı durumdayız ciğeri için sulfaktan veriyor doktoru o da kanama yapmış akciğerde sonradan durumu düzeldi dedi
ozorblturk Efnan merhaba, 33+2 de kızım geldi dünyaya ve 9gün küvözde kaldı,oğlum da 35+4 de dünyaya geldi ve 16 gün kaldı..Solunumu düzeldikten sonra ve başka sıkıntı yoksa çok tutmazlar,umarım sizinki de bi an önce gelir kollarınıza💜
Efnan ozorblturk inşallah inşallah ❤️ çok sağolun Allah sizin de bebeklerinize sağlık sıhhat versin inşallah
Efnan Elvanguzel öyle yapmaya çalışıyorum zaten olumsuz düşünce çok kötü oluyor bu dönemde. Napalim bizim de kısmetimizde bu varmış
Ecemselmaarslan Efnan bende tam 34 haftalık şu an sancı çıkıyor ciğer geliştirici yapıldı sizin bebis nasıl kaç kilo doğdu
nevamm1 Efnan bende 34 haftalık doğum yaptım canım.bizim ciğer geliştirici ignemiz 26.haftada yapılmıştı 10 gün kuvozde kaldı.bizimkinin enfeksiyon 3 gün sürdü emzirmeye çağırdılar memeyi tutunca ertesi gün taburcu ettiler inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz sizde 🙏