6+2 bugün 2. Gebeliğim. 25 aylık bir kızım var. 2 Temmuz’a randevu aldım 8 haftalık oluyor inşallah hem kese hem kalp atışı tek seferde bakılabilsin diye biraz geç gitmek istedim. Mide bulantım çok çok fazla 3 kilo verdim şimdiden. İlk gebeliğim de çok zor geçmişti bulantı ve yorgunluk açısından bu da öyle bakalım sağlıkla sıhhatle kavuşalım inşallah hepimiz 💐💐🐣