Eslem_1 sezeryandan çıktığım günden beri hep aktif olarak hareket halindeyim. Ev içinde yürüyüş halindeydim hep. Dışarıda yürüyebilir hale geldiğimde de hep çıktım yürüdüm evin etrafında. Çok şükür şimdi normal yürüyüşlerimi yapabiliyorum.. Sezeryan dan sonra hızlı iyileşmenin formülü yürümekmiş..