_Arslan_ ilk çocuğumda çok zor durumda kaldığım için 4 aylıkken başladım çok şükür bebegım sağlıklı doğdu suan 3 yaşında Hamd olsn bırsey olmadı emzırırken de kullandım . Suan ıkıncı gebelıgım yine aynı şeyi yaşıyorum ınsallah sağ saglım alırım kucağıma