Geçen yıl kimyasal gebelik geçirdim rabbim tam bir yıl sonra yeniden nasip etti çok şükür 13.haftamdayım bebeğime bi şey olur mu diye düşünmediğim tek günüm değil tek anım yok hatta eşim kızıyo kötüyü çağırıyosun diye Allah korusun stresten daha olmayacaksa bile bi şey olcak diye korkuyorum bugün mesela normal şartlarda adet günümdü ondan mıdı nedir adet sancısı çektim baya sabah yaşadığım korkuyu Allah biliyo