kubumom doktorum da öyle dedi akşam gitmeden ebelere böyle durduğuna bakmayın sancısı var gece bakın doğum olabilir olmazsa sabah oksitosin veririm nstleri atın bana dedi gitti. sonraki sancılara da sıkıntı yok falan demiş sabah görüşürüz demiş hemşireye. Hemşireler de sancın yok daha erken suni verilmez bebeği strese sokar dedi kafam karıştı. Farklı konuşuyorlar yani.