Minedmn Merhaba hamilelikte 6. Ayıma girmek üzereyim yaklaşık 2-3 aydır aşırı derecede akıntım var bazen yeşil ve çökelek kıvamında geliyor saatte bir iç camasirimi desirtirmem gerekiyor kokusunda çok kötü sebebi nedir yaşayan varmi
Pelinakcn Minedmn akıntı oluyor ama anlattığınız gibi değil, enfeksiyon olma ihtimali yüksek sanki sizin söylediğinize göre. Doktorunuza söyleyin bence tahlil yapsın
SerapBagci Minedmn Bende de akinti oluyor ama yeşil değil beyaz çok hafif kokulu muayeneye gidince söyleyeceğim doktora bence sizde bi danışın
Sevilgokcen Valla benimde akintim oluyor ama yesil kokulu olmadi hic belki mantar enfeksiyon vardir doktora gorun bence