Kızlar merhaba. Hamileliğin 10. Haftasındayım 6. haftadan beri ne yesem taş yemişim gibi boğazıma kadar diziliyo sürekli gazlı şeyler içmek istiyorum. Yediklerimi hazmedemiyorum. Çok kötü hissediyorum kendimi aç kalınca da midem bulanıyor. Yesem kötü oluyorum yemesem midem bulanıyor daha kötü oluyorum. Benım gibi olan var mı yardım edin ne olur. 😭