minismom eskiden hastane yokmuş, evet burdakilerin bi kısmı da belki evde doğmuşlardır ama bi de sorun isterseniz kaçının doğumda ölen kardeşi, hatta annesi vardır diye?? Benim ananemin 3 çocuğu doğumda ölmüş mesela, onların dönemi için bu son derece olağan bi şeymiş..Şu an bebek ve anne ölümü çok nadir şeyler halinde geldi..Herşey yolunda gittiğinde doğum mucizevi bi şey ve kendiliğinden ilerleyen bi süreç..Ama günümüzde herşey yolunda gitmediğinde de hem bebek hem anne tıbbın imkanları sayesinde ölümden kurtarılabiliyor..Herkesin kendi tercihi hiçbi şey diyemem o konuda ama eskiden hastane mi varmış dediğiniz için yazdım.